úterý 15. února 2011

My jsme ti, na které se čeká ...

Poselství na rok 2011: My jsme ti, na které se čeká ...
Český přepis videa zde: http://orgonet-littlegrandmothercz.blogspot.com/2011/02/little-grandmother-my-jsme-ti-prepis.html

23 komentářů:

  1. Skvělé, že si dáte tu práci s překladem, aby rozuměli i ti jenž neumí anglicky.

    Díky moc za vaši práci a čas, který tomu a lidem věnujete!
    Přeji vám hodně světla na vaší cestě ...
    lucie

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za překlad neumím anglicky a nejsem tak ntelepatická abych toímuu rozuměla bez překladu

    OdpovědětVymazat
  3. I já se přidávám s velkým díky, je to pro nás všechny moc důležité. Děkuji Vám. S láskou Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Až mi leze příjemný mráz po zádech,krásné,moc děkuji.Sklenka Žatec

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi vám děkuji za to, že překládáte poselství Kieshy Crowther. Když jsem našla její stránky, začala jsem je překládat a trvalo mně to velmi dlouho, protože jsem v angličtině samouk. Pak mně přítel poslal odkaz na tento blog, čímž mně nesmírně ulehčil práci. Vím, že zde máte větu: Překlady jsou moje vlastní, můžete je volně pouužít pro nekomerční šíření. Přesto se ale ptám, zda skutečně mohu vaše překlady použít k množení pro ty mé přátele, kteří nemají internet, nemají počítač - samozřejmě, že jim text vytisknu a dokonce dávám zdarma - mám tu možnost :-). Dále pak tvořím svoje webové stránky a velmi ráda bych překlady uváděla i na nich. Prosím o toto svolení a název webu vám pak velmi ráda sdělím.
    Slovy se nedá vyjádřit uznání a dík za vaši práci. Prosím o odpověď na mail: poznej.sam.sebe@email.cz, Jana Halačková, GSM: +420 605294986

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji,modlím se ,abychom ruku v ruce mohli měnit svět k lepšímu.

    OdpovědětVymazat
  7. také se připojuji s poděkováním a láskou...

    OdpovědětVymazat
  8. je to fascinujici dokazeme to vsichni spolecne

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za poselství od Kieshy. I já věřím a snažím se dělat všechno pro lepší život na této planetě, život v Lásce a ve Světle. Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji,překrásné,s láskou děkuji,neumím najít krásnější slova,jak Vám za tu pomoc celému UNIVERZU vzdát úctu za to,co děláte,děkuji Zdenek

    OdpovědětVymazat
  11. ďakujem pekne za videa,ktoré ma povzbudzujú a veľmi si želám a modlím sa pre lepší a krajší svet,ďakujem ešte raz..Gabriela

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji a jsem vděčná za to že tady můžu být a vnímat....

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji moc,jsem šťastná, že důležité poselství Malé babičky překládáte do češtiny, bude tak přístupné mnohem širšímu okruhu lidí, což je super!!! Teď je doba, kdy je potřeba, aby bylo informováno co nejvíc lidí!!! S láskou Táňa

    OdpovědětVymazat
  14. prekrásné, dekuji

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji a připojuji se.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný den přeji všem a hodně sluníčka a lásky ve vaších srdcích.Děkuji těm,kteří pro nás připravuji tyto nádherné stránky s malou babičkou.Je to opravdu krásná,moudrá bytost, a mluví ze srdce pro nás pro všechny.Jeji hlas je klidný a vyrovnaný,který nám dává hodně pozitivní energie.Všichni můžeme pozorovat u lidí jak se mění.Jak i ti lidé,kteří myslí jen na peníze a peníze maji,že nejsou šťstní,ale pláčou.Jejich slzy jsou kalné a maji strach.V jejich oblyčeji je vidět známky rychleho starnutí a to jsou známky onemocnení,nejen těla ,ale i duše.Když posloucháte hlas naši milé Kieshy Growther/krásné šamanky,/tak cítíte na svém těle pohlazení.Prosím šířme tuto krásnou vlastnost lidského srdce a hlaďme se na vzájem.Zlo zkusme vymazat z naších myslí.A budeme ctít jeden druhého,tak jak to k lidské bytosti patří.Děkuji ,že překládate poselství malé babičky do češtiny a tak přilíváte všem lásku do srdce. Děkuje Eva hubená

    OdpovědětVymazat
  17. krásny pocit, že nie som už sám. už patrím do spolku mnohých farieb.

    OdpovědětVymazat