neděle 28. listopadu 2010

Rok 2010, 1/10

Video 1/10: http://www.overstream.net/view.php?oid=ixisutsmikaj

Nás strážců moudrosti není teď na planetě mnoho. A já jsem ta nejblonďatější, nejbělejší, nejmladší strážkyně moudrosti na celém světě. A někdy je těžké se s tím vypořádat, protože když se přijdete podívat na Babičku, neočekáváte tohle. Jsem z toho trochu nervózní. Už jsem sice dělala nějaká natáčení na video a komentáře ...
Prostě tohle jsem já. Jsem tady, abych se podělila s vámi o své poselství, s tím, že jsem jenom jedna z vás.
Nepředvedu vám žádnou velkou show. Jsem tu, abych vám prostě a ze srdce sdělila informace, které jsem dostala v minulém roce.

Jako strážci moudrosti jsme udělali přísahu, že se podělíme s lidmi o tyto informace, ať je to jakkoli obtížné.
O některých věcech se mi těžko mluví. Já jim věřím ze srdce, a nikdy nezpochybním žádnou informaci, kterou jsem dostala, ale pro ostatní je to někdy těžké poslouchat. Ale sdělím vám to přesně tak, jak jsem to obdržela, a vím, že to co přichází, je určeno pro lidi této planety, této Matky Země, právě v tomto čase, a žádá si to, aby to bylo sděleno. Každý by měl teď toto poselství slyšet, po celé planetě v této době strážci moudrosti hovoří o stejných věcech.

Teď pro nás přišel čas naslouchat moudrosti svých dědů, babiček a těch, co jsou na druhé straně, kterým máme naslouchat a po celý život jim důvěřovat. A tak bych ráda začala ne rovnou skokem do roku 2010, ale ráda bych nejprve podala malý přehled toho, co probíhalo na Aljašce v několika minulých letech. Abychom měli z čeho vycházet. V r. 2008 se strážcové moudrosti sešli, a na své schůzce jsme byli požádáni, abychom vysvětlili lidem, lidem všech národů, všech barev, všech domorodých a jiných kmenů, význam našich předků a starých cest. A proto po celý rok jsme připomínali význam starých kultur, o čem mluvily staré národy, připomínali vaše předky, jejich způsoby, moudrost, kterou uchovávali. Po celý rok jsme mluvili jen o tom.

Pak v dubnu 2009 se konalo shromáždění, tzv. Návrat předků, což byl velký obřad. Pokud si všimnete, vidíte skutečně velkou změnu, také zde v Santa Fe na Aljašce, pokud jde o některé kulturní rozdíly, jak tomu lidé skutečně naslouchají a chápou způsoby předků. To je skutečně viditelné. Na globální úrovni si lidé připomínají staré pravdy, které jsme kdysi znali, a mluví o nich. Pak jsme byli požádáni jako celek, všichni strážci moudrosti, abychom hovořili na téma Vzpomeň si, kdo jsi. Na posledním našem setkání to bylo hlavní téma.
Vzpomeňte si prosím, kdo jste.

Teď bych ráda trochu o tom pohovořila, protože mnozí z vás tam nebyli, a pro pochopení toho, co po nás bude vyžadovat rok 2010, musíte si připomenout, kdo jste. Byla jsem požádána, abych o tom promluvila.
A nejlepší způsob, jak to popsat, je, že před velmi dávnou dobou naši předkové znali mnohé a mnohé pravdy. O zdravém životě na naší planetě, jak se chovat jeden k druhému, jak si připomínat a jak naslouchat svému vyššímu já, jak získávat společné odpovědi pro druhé i pro sebe, ale za tu dlouhou dobu jsme jaksi zapomněli, kdo jsme. Rozdělili jsme se do různých vesnic, do skupin, které se vzájemně nenávidí, které spolu bojují, dělali jsme spoustu dost hrozných věcí. Protože jsme ztratili starou pravdu.

Takže v tuto chvíli bych vás chtěla požádat, abyste dali stranou veškeré náboženství. Já respektuji všechna, takže nemyslete si, že to myslím špatně. Dejte stranou lidmi vymyšlené organizace. Dejte stranou pravidla a omezení. Dejte stranou pojmy pravdivý a chybný. A věřte, že můžete sami dosáhnout nebe. Je tu něco, co můžete prožit, abyste dosáhli nebe. Takž prosím, aspoň na chvíli dejte to vše stranou. A teď na chvilku budeme přemýšlet, jaký by byl svět, jaký je svět, abyste pochopili, že Bůh jste vy.

Nic jiného neřídí váš život, pouze vy ho řídíte. Není nikdo jiný, kdo by ho ovládal. Vy jste Bohové a Bohyně.
Vy jste to velké Já jsem. Jeden každý z vás je velké Já jsem. Já jsem velké Já jsem. Já jsem Bůh, Bohyně. Já jsem Stvořitel. Každý z vás jím je. Náboženství je vytvořeno lidmi. To je těžké říkat na kameru, protože většinu svého života náležím k velmi striktnímu náboženství. Ale teď vám říkám, z hloubi celého svého poznání, a každým kouskem své bytosti, že náboženství je lidským výtvorem. Něco nás oddělilo od Velkého Já jsem. Něco nás oddělilo od našeho pravého vědění. A my, strážcové moudrosti po celé planetě, vás žádáme, abyste si uvědomili, že vy jste Bůh, vy jste Bohyně. Vy jste Stvořitel. Vy jste Velké Já jsem. Nejste odděleni od Tokashila. Vy jste Tokashila. Vy jste Bůh. Zkuste to skutečně pochopit, zkuste to opravdu přijmout.

Přišli jste z něčeho mnohem rozsáhlejšího, mnohem většího, než si většina z vás pamatuje. My si nepamatujeme, odkud jsme přišli. Odtud, kde existují všechny věci, a jsou dokonalé a krásné.
A Velké Já jsem poslalo malou jiskřičku toho sem. Na tuto planetu, která je tu nejenom proto, aby obíhala v tomto systému. Je tu něco mnohem posvátnějšího, v každém živočichu a v každém z nás, co nám bylo dáno.
Tato nádherná Matka Země je přesně to, co říkám: je to naše matka. Je posvátnou bohyní a je uctívána a milována nejen lidským rodem, ale mnoha dalšími. Každým, kdo existuje v tomto velkém univerzu.
A když o si opravdu všimnete, všude kolem existuje mnoho a mnoho bytostí, a ty všechny uctívají naši Matku Zemi jako něco posvátného.

Jakým privilegiem je pro nás být tady! My jsme tady! Ne každý se sem dostane! Ne každý může přijít na tuto planetu! A my nejen že jsme tady, ale jsme tady právě teď, kdy se Matka Země opět stává nádhernou, neposkvrněnou, skutečnou Bohyní, mění se, a my můžeme vidět, jak to probíhá, jak se tato planeta stává naším vlastním Nebem. Jak Země dochází opět své plné slávy. A to se stane právě teď, během vašeho života.
A právě to probíhá. Je to velké štěstí, že jsme právě tady, když se děje něco tak posvátného a zářivého, kdy planeta se mění ve své nejzářivější bytí. Jakého požehnání a šance se nám dostalo, že jsme tady. Vy jste tady, já jsem tady. To proto, že my jsme ti nejsilnější ze silných.

1 komentář:

  1. Zdravím, jsem moc ráda, že ses pustil do této úžasné překladatelské práce. Děkuji. Denně jsem na našich kmenových stránkách:
    http://littlegrandmother.net/default.aspx, ale mateřština je mi přeci jen srozumitelnější a hlavně ne všichni v mém okruhu vládnou angličtinou tak dobře, aby si ji mohli poslechnoust bez překladu. Tak moc se chci o její poselství podělit a teď mohu. Z celého svého srdce ti děkuji a žehnám. Nechceš vytvořit českou skupinu, která by mezi sebou sdílela v češtině, ale byla součástí celého kmene?

    OdpovědětVymazat